Pure perfection


Han är sjukt snygg. Underbart hår och brittisk. Kan inte bli bättre. Tryck på nedersta bilden.

Måste bara berätta om denna fina kväll. Lyssnade på Paolo Nutini och tittade på hans kommande spelningar, som så många gånger förut, men nu såg jag att han ska spela i Sverige, i Göteborg, den 12 juni när jag är i England! Fick panik, ringde emilia och grät.. har velat se honom sen åttan. Till min stora lycka upptäckte jag att han ska spela i London den 15 juni!! Då när jag ska vara där. Biljetterna släpps imorgon, för de som är medlemmar på nån hemsida, men för oss andra dödliga släpps de på torsdag. Kommer dö om biljetterna tar slut innan jag hinner köpa. Det skulle vara så underbart att se honom och den perfekta starten på sommaren med isle of wight festival, han och London.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ååh, vilken underbar video!<3

2010-04-19 @ 18:18:53
URL: http://lappjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0