Jag vill se världen

Jag vill se världen, jag måste få se världen! Är rädd att jag ska vakna upp en dag och inte gjort nått som jag vill utan bara fastna i en ond cirkel av att jobba på nått jobb här hemma för att det är den enkla vägen. Jag måste spara pengar, och det börjar nu! Kommer behöva mycket för att kunna resa till alla platser som jag vill, men hellre lägga pengar på det än något annat. Det borde finnas nått stipendium som man kan få för att få uppleva saker, eller bara vinna på lotto. Tänk vad pengar egentligen kan göra. Jag vill resa, fota, träffa nya människor och kulturer, se världens vackra natur och djur. Vi har en bok här hemma med några av världens vackraste platser, någon dag vill jag se dessa. Det är min enda dröm.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh jag vill också se. <3

2010-12-22 @ 01:42:34
Postat av: sofiA

hehe fast lämnat tillbaka dom nu

2010-12-22 @ 18:44:10
URL: http://rounditgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0