"Alejandro Ale-ale-jandro Ale-ale-jandro" Why!!??


Är inte skolmaten bra kan man ju alltid göra fina gubbar, detta mästerverk av Wilhelm.

Emilia försöker smitta ner Emil med sin hosta, haha! Han blev rädd!

Inne på den superfina scrapbookingbutiken <3

Emilia ritade fina ballerinor (älskar röda färgen, hihih) :)

En blå duk, roooligt! .. haha!


Heej denna underbara måndag!!! Det har varit en fiiin dag idag, är på strålande humör (kanske beror på morgondagen hihih!!! 18 år, PEPP :D). Dock har jag och Emilia gått omkring och sjungit på Gagas Alejandro, panik hahha! Låter som en melodifestivallåt.... Aja, dagen började med två timmar samhälle, så onödig lektion, hade sedan cirka fyra timmars håltimme så jag och Emilia gjorde lite ärenden. :) Först åkte vi till Odenplan för att besöka en mycket fin butik där jag har presentkort, dock hade de stängt så får åka tillbaka imorgon. Sen åkte vi tillbaka till underbara söder och fixade filmrullar, glasögon och var inne i en scrapbookingbutik. Halv tre började vår bildlektion där vi lekte med färg och ritade <3 Nu sitter jag och lyssnar på Blind Pilot och annat trevligt :) <3

Kommentarer
Postat av: ellie

helt underbart fint! Nu känns det som om jag var med i skolan :P superfina bilder!! <3<3<3

2010-02-09 @ 13:29:57
URL: http://elleisellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0