Sunny, thank you for the gleam that shows it's grace



Goder afton hihi! Kom precis hem från jobbet, är en aning trött men det kan alltid lösas med sömn! Jobbade igår också så nu blir det cashflow, spara spara spara till sommaren!! Wohoo! Denna helg har jag fått ta del av sl:s underbara jobb med vårt fina vinterväder....igår stod det först 5 min på tunnelbanan, sen 10..och sen 18!!! 18.. seriöst hahah! Varje år samma sak haha! Fast jag tycker ändå vinter med snö (även om det aldrig verkar ta slut och jag vill ha vår ;) ) är bättre än slask! Ibland kommer det fina ljusstrålar som gör snön så fin!  Jag längtar dock sååå mycket efter våren nu! Köpte en rutig och fin skjorta idag på rea, den kommer passa bra i vår hihi!! Nu sitter jag och lyssnar på A Fine Frenzy, ska snart sova! Gosa ner mig under duntäcket och titta på vänner! Natti <3

Kommentarer
Postat av: Ellie

Ååå vill ha vår! God natt sötis <3

2010-02-21 @ 01:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0