Tra la la la la, en sån fiiiin kväll!



Imorgon har jag italienskaprov!!!! Paaanik! Hehehe, har suttit hela kvällen och försökt plugga! Det har väl gått sådär, får försöka mitt bästa imorgon!! Har typ nio sidor, fram och bak, med glosor, verb och meningar som jag ska kunna, och massa texter i boken (Mattias Danielsson forever... haha) Annars har dagen varit härlig; lång sovmorgon, lite matte och sen massage på gympan! Pratat lite med ellie som ligger hemma och är sjuk (bli frisk nu söööt!!!), ätit pannkakor och chokladmoussetårta från igår och lyssnat på musik! Kära spotify och lite trevlig vinyl på radion! De spelar för lite Beatles.. för mycket 80-tal! Men men, vad gör det om hundra år som gordis brukar säga! Nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa lite, cosmo och sen moonwalk! <3

Kommentarer
Postat av: Ellie

Söta zimba!! Åå vill också ha chokladmoussetårta :) mums!! :)

2010-02-11 @ 15:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0