Rooooligt

Emilia

GAAH det är en såndär äcklig grej i mitt rum

Harkrank

EUUUUUUW

Evelina

Fyyyy

Åg hud

Fast det är inte värre än pälsäningar

Emilia

Jag kommer inte kunna sova innan den är död

Dom är ¨så vidriga

Evelina

Döda den bara

Emilia

Men..den jag ser den inte

Sitter på helspänn

Uhuhuhuuuh

Vart är den äckliga jäveln

Evelina

Hahhaha

Paanik

Hahhaha

Emilia

Tänk om den sitter på mig

AAAAAA

Evelina

Guu vad jag kan se sig mig dig framför mig helt panikad

Hahha

Emilia

Kan inte andas

VART ÄR DEN

Överallt

Uhuhuhuuhu

DÄR I TAKET

Evelina

Den kanske är snäll, vill ha en kompis som den kan gosa med

Taket??

Hur fan kom den dit?

Emilia

Den flög dit

JAG TOG DEN

DIE DIE DIE MOAHHAHAHA

Evelina

Hahhahhah

Well done!!


Kommentarer
Postat av: marina

Hatar harkrankar...:P

2010-05-22 @ 10:04:57
URL: http://milojkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0