Skansen + ekorrar



Igår var en superfin dag på skansen med emilia och ellie. Solen sken och jag kunde gå omkring på skansen i bara shorts och tröja! Himmelskt. Det fanns björnungar, älgkalvar, vildsvinskultingar och massa andra fina djur. Min kamera dog ganska tidigt på dagen men lyckades bevara när ellie blev vän med en tam ekorre :) Ellie och emilia fotade också som tur var så får se deras finfina bilder sen. Vid sjutiden kom vi tillbaka till söder; jag och emilia mötte upp Cissi som precis kommit hem från Spanien, mys!! Till sist hamnade jag och Cissi på skinnis och åt thaimat. Det var massa människor som grillade och hade picknick. Älskar söder och varma kvällar <3 Vid niotiden var benen trötta så vi beslöt oss att gå hem till Cissi (efter sten, sax, påse-Cissi förstår heheh )... jag förlorade. Aja vi tittade på rent och hade det mys!! En underbar dag. <3

Kommentarer
Postat av: emilia

Alla bilder är jättefina!!! :D Åj Johnossi, du kanske kan lägga in resten av bilderna och kanske nån bild på mitt usb-minne. Nu när du ändå har det ehe :P

PUSS

2010-05-16 @ 21:30:04
URL: http://undergroundstation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0