In dreams we catch glimpses of life larger than our own

Smått och gott, den djupröda-lila oljefärgen från bilden, den starka och på nått sätt äventyrliga korallblåa fäger från "Chocolate", fräknar, London, skratt, små ritande hjärtan vid min hand, ljuvlig musik som alltid får en bra glatt humör, ord som; gosigos, söt, finfint och lovely, underbara vänner och familj, fina pojkar och drömmar man har, perfekta sommarkvällar på södermalm, smultron puss och engångskameror, spets och tyll som ger tyg och kläder en helt ny innebörd, Audrey Hepburn, såpbubblor, kortleken, Marie Antoinette, jordgubbsblont hår, barndomsminnen, 60-och 70-tals musik, min fina gård, blek hy, glittrande snöflingor och julen, en sagolik höstdag med vackra fäger och allt man väntar på en den fina dagen då man kan ha på sig en varm och tjock tröja, halsduk och ta regnprommenader med vänner, zimba, luftballongstävlingen i början av sommaren, stockholm marathon-en klassiker, härliga filmer, träffa nya människor, balett, bubbelgum, alla himmelska bilder som man kan hitta på bloggar och hemsidor, min blommiga regnjacka, färg, min foto-vägg, min kamera, choklad, fika, gamla antika möbler och smycken, flätor, sjömanskläder och hattar, livet, korallfärgade läppar, solbränd hud, picknick på långholmen, smink, Anna Sui's korallfärgade parfym med doft av citrus och andra ljuvliga dofter, ananas, ord som; mums, pussipuss, lovely, mögel, kärlek, kollage, gulliga secondhandbutiker, gamla stan, marknader i London; Portobello Road, Camden, rosetter, diadem, resor och äventyr, cupcakes från Hummingbird bakery, övetrött, flumm, havet i Thailand, Kirsten Dunst, misty rose, lek, fantasivärld, kristaller, accessorize, dans, sömn, naturligt rött hår, körsbärsblommor, pastellfärger, ballonger, idéen av att cykla, underbart hår som alex turner och paolo nutini, solblekt hår, disney, alaska, solljus, nattdopp, lavendel blush, ballerina, utomhusbio, magasin, säldans, japansk kultur, ärlighet, moln, kokos, den underbara bilden som jag har sparat från filmen Flashdance, sockervadds utseende, naturlighet, lockar, prommenader i regn, dimblå, staden, söta sms, att se världen.


Världen är full av fina saker, det gäller bara att se dem. Här är lite saker som jag älskar.

Kommentarer
Postat av: marina

Åh vilket sött, finfint, lovely inlägg^^ <3

2010-05-31 @ 20:09:22
URL: http://milojkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0