Vintern är här


Bild lånad från finaste Ellies blogg från i torsdags. <3

Igår efter Fasching med fina människor traskade jag och ellie hem på stadens gator där snön föll ner. Det var så himla vackert, nu är julen snart också!! Längtar! Imorse dracks det te med kanelsmak som luktade jul hemma hos Philip, underbart! Måste köpa hem det. Har redan köpt en chokladkalender, godaste chokladen ever!! hahah!

Kom hem vid två tiden, tittade på film och sov sedan från fyra till halv åtta ungefär, well done! Blir intressant att försöka sova inatt. Lyssnade även på fina Michael Jackson, älskar hans låtar. Haha jag, Ludvig och Philip försökte även komma på en låt som ingen kunde namnet på, alltid lika intressant. Sökte på google efter typ Domine, mäktig munklåt, hira hahah! Efter ett samtal från min fina bror hittade vi den: ERA-Ameno.
Jag kommer ihåg när jag var mindre, då hatade jag den låten, tyckte den var jätteläskig. Nu är den underbart mäktig. Speciellt vid 0.48!! Lyssna, ni kommer känna igen den!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 02:33:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0