LONDON


Bilder från tidigare resor till London!

AAAAAH! :D Den 27:e oktober åker jag, ellie och emilia till London!!! :D Är sååå lycklig. Går inte att beskriva min längtan dit, det är bara en känsla som drar mig dit. Jag älskar London och den engelska kulturen, det är bara nått som säger klick. Allt känns bra där. Det ska bli såå underbart!! Ellie har aldrig varit där vilket är extra kul hihi :) Då blir det en fin höstvecka med markander, cupcakes, härlig människor, pubar, top shop <3, starbucks och mycket mer. <3

Kommentarer
Postat av: marina

Så finfina bilder! Avundsjuk, vill också tillbaka. ÄLSKAR LONDON!

2010-09-21 @ 22:55:50
URL: http://milojkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0