STUDENTSKIVA!!!!

Måste nog säga att det här var en av de roligaste kvällarna jag varit med om!! Alla underbara människor, massa skratt inne på toaletter, lambo hej, dans,vattenkrig, hångel, vår klass omg!! Tror jag seriöst inte stod still en enda gång under denna kväll. Jag vill så tillbaka!! Vår klass är bäst, alla är lite skumma men tillsammans fungerar vi!! Berlin kommer bli BÄST och flaket, wohoooo säger jag bara!!! Jag blev "Klassens skratt" haha, inte helt oförväntat. Idag är det 67 ynka dagar kvar till studenten. Åh vad jag kommer sakna dessa tre år.













SOFIA, DU OCH JAG DENNA KVÄLL VAR BÄST HAHHAH!! På många olika sätt heheh <3





Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHA

2011-04-08 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0