♪ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩ ♬

Typ den vackraste filmpostern jag någonsin sett. Hittar någon den här ute på stan, ta ner den till mig är ni snälla. tack.

 

När man ligger hemma och lever på piller finns det inte så mycket annat att göra än att titta på film. Jag gillar film och har kanske sett på för många de senaste dagarna men jag bryr mig inte.

Dessa har jag sett:
  • The Adjustment Bureau
  • Vid din sida
  • Apocalypse Now
  • Beyond Boarders
  • A beautiful mind
  • The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
  • Satc, Pretty little liars, 30 rock
Dessa vill jag se:
  • One Day
  • Contagion
  • An Education
  • Before Sunset
  • Submarine
  • Angel
  • The English Patient
  • Sin City
  • Super 8
  • Last Night
  • Amazing Grace
  • My week with Marilyn
  • Restless
  • The Hobbit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0