Midnattsloppet fyller våra gator med liv

Igår var det Midnattsloppet, underbar tradition. Det firade jag och Camille med thaimat, fyllde våra väskor med kolor och läsk från zinken, hittade snyggsnygga kepsar och tittade på fina fyrverkerier över hustaken. Mot kvällen mötte vi upp Johanna och försökte hitta Pelle bland alla människor. Pelle var duktig som faktiskt sprang den långa milen och efter det gick jag, Johanna och Pelle och tog en öl. Klockan tickade på och jag mötte upp fina Philip, Ludvig, Carl och Ella. Blev massa skratt, lekar och mys hemma hos Ludvig.

Camille i Skinnarviksparken


Zinkensdamm


Hehehhe


Underbart


Kentas ljuva texter spred sig bland folkmassorna




Älskar de som klär ut sig och är med i maskeradtävlingen. Nästa år då är det dags!!! Alla som vill vara med ska med!! Jag och Camille tänkte en idé om att springa som jedi-riddare från starwars med ljusrör och hög musik!! Määääktigt eller vaaad??? :D :D :D


Johanna och Pelle <3


Ludde och Carl


Ella


Philip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0