Nackspärr

Underbar dag idag, eller INTE!!! Vaknar upp med världens nackspärr, börjar gråta så fort jag vrider huvudet det minsta till höger. Pappa får hjälpa mig att borsta håret och bestämmer mig till slut att jag måste åka till jobbet. Inte den bästa idén direkt.. är kanske där en timme och inser sen efter ett antal gråtattacker att jag måste till akuten. Gråtande på tunnebanan och sen fyra och en halv timme på akuten. Tusen olika läkare, massa piller och fint sällskap av Joel, Emi och Pär fick jag komma hem. Nu blir det vila i några dagar tills nacken blir bättre. Hoppas jag kan vrida på huvudet lite mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Den Vise

Krya på dig finis <3<3<3

2011-08-27 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0