Stockholm igen

HEMMA!!! Jösses vad det har gått snabbt!!! Skulle kommit hem i söndags men strul med flyget gjorde så jag kom hem igår. Fina och bästa pappa mötte mig på flygplatsen!! Tänkte vara hemma och vila, jetlaggad haha, men Emi drog med mig på födelsedagslunch för Pär på KTH med massa fina människor!! Sjukt mysigt!!

Hahaha, jag städar alltid rummet innan jag åker på resor. Denna gång var det emis förråd haha. Aja, sängen var tom och var underbar att sova i!! Haha uppskattar allt så mycket nu, speciellt mat. Pappa och mamma bjöd på oxfilé, mousserande, goda såser och klyftpotatis och grillade grönsaker. TACK!!! MYSIGASTE middagen på länge med hela familjen, plus Cissi och Pär!!! <3 <3


Älsklingsgos!


Goooos!!! Saknat dig så, så bra att vi åker tillsammans på nästa resa!!


Underbara och Emi och Pär målar om i lilla rummet hemma!!! Finaste ever!!


Bästa Cissi gav mig julchoklad och en kokosnöt, då jag berättat att jag lärt mig öppna de i Costa Rica (utan hammare hehe)



Jag är inte brun så ni vet haha!! Bilder från Costa Rica kommer!!! Morgonen har spenderats med julkalender och frukostmys med Emi, nu tvättdags och vila! Ikväll ska jag hem till Philip med Ellie, gosisar!!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0