Det är kallt ute






Jag fryser om händerna.


Emilia dansar för att hålla värmen.



Träffade Emilia idag efter skolan, urmysigt! Lämnade in hennes filmer i ringen och begav oss sedan på vårt första besök till fotografiska museet!! Det var så himla kallt ute. Det stog -6 men det kändes som -15, det var väl vinden nere vid vattnet. Molnen på himlen var rosa, isen var isig och våra ben brände av kyla. Älskar det här huset på bilden ovan. När jag ser namnet får jag fina drömmar om hur det ser ut där inne. Fina pojkar och flickor i sjömanskostymer, marint inrett och underbar utsikt över Stockholms vatten.

Kommentarer
Postat av: John

aawh

2011-02-23 @ 11:42:29
URL: http://www.bojaka.se
Postat av: Anonym

jag dansar inte. jag slåss.



2011-02-23 @ 19:45:19
Postat av: Evelina

HAHHA john.. :P

2011-02-23 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0