En hel natt av film, fina kläder och non-stop

Igår var jag och ellie först och såg 127 hours på bio, såååå sjukt bra film!! Älskar musiken också!! Efter bion gick vi och köpte godis och pizza för att förbereda oss inför en hel natt av film, priser och underhållning. Ellie somnade vid fyra och jag lyckades vara vaken hela galan till kl 6 på morgonen. Har aldrig ätit så mycket non-stop tror jag haha.





Här är min och ellies favorit, Mila Kunis i en underbar lavendelklänning,





"Imorse", vid kvart över två, hehe, kom ellie och philip och väckte mig. Det blev en hel dag av mys och glee.

Kommentarer
Postat av: Ellie

hihihi så mys!! <3 <3 <3 <3 så fin klänning <3

2011-02-28 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0