lite extra glädje


Ellies bild <3 <3

Kom precis hem från jobbet, det är såå kallt ute. Att johanna sa att våren kommer om typ två veckor känns långt borta nu då det är typ -20 ute.. Idag har varit en fin dag; var helt död imorse men efter dansuppvisningen kändes allt mycket gladare :) Dansen gick faktiskt bra, var lite nervös men det visade sig vara väldigt kul. Ellie filmade danserna vilket var jättekul så har tittat massa på det hehe!!  Efter skolan, såå skönt att religions/samhälls inlämningen är klar, gick jag och ellie hem och sov lite i min säng. Jag älskar min säng. Vi hittade fin musik och bara myste. Kvällen har bestått av åtta och en halv timmes jobb, wiiiie. Nu ska jag sova, en till jobbdag imorgon. Pusssss

Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh ni var så duktiga på dansen!!! Puss min älskling

2011-02-19 @ 13:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0