Volontär


Bild från Thailand när jag var där 2008. Såna här platser borde aldrig försvinna för att människor vill bygga bostäder eller vägar.

Jag har suttit framför datorn de senaste timmarna och letat volontärresor, stipendium, kollat upp mässor och mailat med mammas kompis dotter som har åkt som volontär. Det finns så mycket som man ska ha koll på. Stipendier är jobbiga, speciellt när man inte förstår vad man ska skriva. Men jag ska åka på ett möte imorgon där de tar upp volontärresor och hur man ska söka stipendium. Det känns verkligen som om det här är något som jag vill göra. Känns helt super och spännande. Fortfarande jobbogt att det kostar så stört mycket med dessa resor, och då ingår inte ens flygresan. Har kommit fram till att Eko-turism är väldigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0