Circle of life



Nu har vi nått vinterns dystra dagar, väldigt positivt jag vet.. Började 08.10 idag, det var mörkt ute och kom till skolan i tid.. och då visar det sig att vi tydligen börjar tjugo i nio! Trots detta var jag väldigt glad och skuttade omkring i skolan tills lunch slog till och man satt utmattat i soffan i cafét. Engelskan spenderades med att rita i mitt block med färgglada pennor, sen blev det dans!! :D Gillar dansen, fina människor, härlig musik och allmänt mysigt! Träffade på Adrian vid skåpen och vi gick förbi humana second hand på vägen hem, alla plagg 30kr! Det är en ny vecka, nytt schema och nya ämnen!!! Mitt liv kretsar så runt skolan nu, men en termin kvar och sen FRIHET!!! :D <3 <3 Dagdrömma om planer och resor tror jag håller lyckan uppe för många treor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0