En känsla av frihet

Det var en evighet sedan jag skrev något eller laddade upp en bild. Allt har gått så snabbt. Tusen nya minnen men när någon frågar vad jag har gjort är det svårt att minnas allt. Är det så här livet kommer att kännas närmaste året. Drömde en mardröm i natt, vaknade upp med ett ryck och hade den där känslan av pluggångest. Det är svårt att bli av med vissa känslor, men det kanske är bra också. Juni har snart passerat, det känns som om vädret är lika förvirrat som jag. Ena sekunden skiner solen, och nästa haglar det. Så många beslut, hur ska man veta vilket som är det rätta? Jag brukar känna om det känns rätt eller fel direkt, men inte förrän jag har upplevt det. Jag tror att det kommer bli bra. Har en känsla av nyfikenhet, spänning och rädsla. När jag tänker på framtiden ler jag. Man måste bara minnas att alltid göra det som man mår bra av, men samtidigt våga. Nu ska jag ladda upp lite fina bilder från de senaste veckorna. De har varit underbara. Mina vänner är underbara. Nya och gamla. De är ni som alltid får mig att le och gör så att jag vågar följa mina drömmar.

På onsdag ska jag se Paolo Nutini med Emilia. Gu vad jag längtar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0