Vissa är helt enkelt underbara



DEN FINASTE OCH GOSIGASTE FLICKAN FYLLER 19 ÅR IDAG!!!!! Vi fann varandra direkt när jag kom till hennes klass och det är jag evigt tacksam över!!! Sååå mysiga och underbara minnen tillsammans och fler blir det!!!! Går inte en dag utan att jag behöver prata med dig, tre dagar känns som en evighet men jag vet att vi alltid kommer ha varandra!!! Ibland vet man bara sånt!!! Älskar dig Ellie och du är heeelt suuuuper hihihih!!!! Idag blir det mysmysmys!!!!! Du är min solstråle, min klippa och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!!! PUSS!!!! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vet inte vad jag skulle göra utan dig min bästa gullis! Älskar dig så mycket att det bubblar över min lilla gosis! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta! <3 <3 <3

2011-09-28 @ 23:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0